samedi 13 janvier 2007

Mielikuvitusmaailmassa



Hikipisarat nousivat ihoni pintaan kun luin Isopeikon haasteesta.

Varina kulki selkarankaa pitkin kun tajusin etta olin aiheuttanut ongelmani itse.

Hengahdin syvaan, ja mietin miten voisin vastata haasteeseen.

Vastaukseni olisi oltava mahdollisimman hyva jotta Isopeikko olisi minuun tyytyvainen.

Voisinkohan lisata siihen oranssinvarisen kuvan jotta saisin hanet tuntemaan tarinani tuoksun?

Ellen pysty vastaamaan haasteeseen, kupla jossa elan rajahtaa, ja joudun poistumaan mielikuvitusmaailmastani.

Jaisin sinne niin mielellani!

***

Teksti on vastaus haasteeseen, kayttaa sanat hyva, kupla, oranssi, pisara, pinta, syva, tuoksu, varina tarinan kirjoittamiseen. Lisasin siihen valokuvan. Haastan sanataituri SusuPetalin tekemaan samoin. Hanelle se tulee olemaan helppoa. Muut halukkaat ovat myos tervetulleita latelemaan sanoja perakkain.

16 commentaires:

hpy a dit…

Svar pa en utmaning. Skriva en berattelse med orden: bubbla, darrning, djup, doft, droppe, god, orange, yta.

Svettdropparna rusade upp till ytan av min hud da jag sag Stortrollets utmaning. Det gick darrningar langs ryggraden da jag markte att jag sjalv varit upphovet till den. Jag andades djupt in och borjade tanka. Hur skulle hag kunna ge ett gott svar? Kunde jag manne lagga upp ett orangefargat foto for att fa Trollet att kanna doften av min berattlse? Om jag inte kan svara pa utmaningen kommer bubblan som jag lever i att spricka och jag att flyga ut ur min fantasivarld. Jag skulle sa garna stanna dar.

hpy a dit…

Réponse à un défi, écrire une histoire avec les paroles bon, bulle, goutte, orange, parfum, profond, surface, tremblement.

Les gouttes de sueur montaient à la surface de ma peau lorsque je vis le défi d'Isopeikko. Les tremblements longaient ma colonne vertebrale lorsque je me rendis compte que je l'avais provoqué. Je respirais profondément et réfléchis. Comment donner une bonne réponse? Pourrais-je ajouter une photo orange afin de faire sentir le parfum de mon histoire à Isopeikko? Si je n'arrive pas à répondre à son défi, la bulle où je vis va éclater, et je sortirai de ma monde imaginaire. J'y resterais bien volontiers.

hpy a dit…

Utmaningen gar vidare pa svenska at Bosse och alla andra som sa onskar.

Je défie maintenant Cergie et tous ceux qui le souhaitent à continuer le défi en français.

hpy a dit…

Pardon, mon monde imaginaire bien entendu.

Reflex a dit…

Ohhh, quel beau soleil! C'est de l'art ephémère :) Très jolie couleur, dynamisante!

Je trouve que tu l'as bien réussi :)

Anonyme a dit…

Vastattu haasteeseen, HPY.

Niinhän se on, että itsehän sitä noita ongelmia iktselleen aiheuttaa:) Kaikenlaisia haasteita....

Kyllä se Isopeikko on varmaan tyytyväinen!

isopeikko a dit…

Hieno tarina :) peikko on tyytyväinen, joskaan peikon tyytyväisyys ei kuulunut haasteeseen, tarina vain. Hienosti tehty.

Anonyme a dit…

Tämän kuvan ottamiseen on nähty vaivaa. Sitä arvostan suuresti. :)

hogrelius a dit…

Mitt liv känns som att jag sitter i en bubbla.När jag försöker ta mig ur denna bubbla så känner jag en djup darrning i kroppen.Jag vill komma ur detta tillstånd och få känna det verkliga livets doft, en god doft av kanske den doft som riktigt orange apelsiner har.Men jag får bara en droppe svett på pannans yta och sen sitter jag där återigen i min bubbla och trånar!

Anonyme a dit…

Bosse, du borde lagga ut din skrift i den egen blogg och lata utmaningen ga vidare.

Salka a dit…

Kuva on ilahduttavan erikoinen ja hyvin oivallettu! Tarina myös hiveli hyvän mielen tasoja. Ehkäpä vielä vastaan haasteeseen.

Cergie a dit…

En tout cas les défis te réussissent, tu as réussi une photo très drole et joliment colorée en plus
Du soleil ça fait du bien en ce moment

Je vais réfléchir à ce défi, laisse moi le temps !
C'est moins facile que de photographier une fleur !

hpy a dit…

Salka, toivottavasti vastaat. Kiiretta ei ole. Kerro sitten!

Cergie, vas-y. Tu as le temps.

Anonyme a dit…

Sinulla on hyvä mielikuvitus.

ps. En löytänyt niitä pimeitä kuvia.

leica lumix a dit…

j'adore les défis! je me lance! resultat dans quelques temps!!!!

leica lumix a dit…

ayé! c'est fait!